پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 182588
برگزاري کنگره شهداي چهارمحال و بختياري يک رويداد مهم فرهنگي و سرمايه گرانبهايي براي استان است
تاریخ انتشار : 1394/05/25 13:08:33
نمایش : 1305
فرمانده سپاه استان گفت: تاکنون ۵۰۰ هزار سند از اسناد ۲ هزار و ۴۳۷ شهيد شناسايي شده در استان جمع آوري شده است.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، سردار رضا محمدسليماني در مصاحبه با خبرنگار جهانبين نيوز از شناسايي ۹۲ شهيد شاخص استان خبر داد و گفت: طومار چندهزارمتري ميثاق با ولايت به امضاي مرم ولايتمدار استان چهارمحال و بختياري رسيده است.

فرمانده سپاه قمر بني هاشم (ع) افزود : تاکنون ۵۰۰ هزار سند از اسناد ۲ هزار و ۴۳۷ شهيد شناسايي شده در استان جمع آوري شده است و از اين بين ۹۲ شهيد شاخص از جمله شش امير ، ۵۱ سردار، ۲۸ فرمانده و هفت سرافراز انتخاب شده است .

سردار رضا محمد سليماني اظهار کرد: در راستاي هرچه بهتر برگزار شدن اين گنگره ۲۲ کميته و ۱۳ کارگروه تشکيل شده است که براي اجراي هر چه باشکوه تر اين کنگره در ۷ روز برنامه ريزي مي کنند که روز نخست اين کنگره عظيم افتتاحيه و ۶ روز ديگر برنامه هاي فرهنگي و نمايشي اجرا خواهد شد .

وي با اشاره به اينکه کنگره ملي بيش از ۲۴۰۰شهيد استان در ۱۵ مهرماه سال جاري همزمان با سالروز سفر مقام معظم رهبري به استان ولايتمدار چهارمحال و بختياري برگزار مي شود تصريح کرد: طومار ميثاق با ولايت با چند هزار متر طول تهيه شده که هم اکنون در شهرستان هاي استان در حال گردش است تا به امضاي مردم ولايت مدار استان در آيد و همچنين به همراه اين طومار کوچکترين کتابت قرآن کريم که در استان تهيه شده است خدمت رهبر معظم انقلاب اسلامي تقديم خواهد شد .

فرمانده سپاه قمر بني هاشم (ع) استان گفت: تاکنون در رابطه با شهداي استان ۱۰۵ عنوان کتاب تهيه شده و سعي بر اين است اين تعداد را به ۱۵۰ عنوان کتاب برسانيم، همچنين در مرکز استان ۵ تمثال و نماد کنگره شهدا و در ديگر شهرستان ها يک نماد اين کنگره نصب خواهد شد .

وي از راه اندازي پايگاه اينترنتي ستاد کنگره شهداي چهارمحال و بختياري به آدرس http://chbkongereh.ir/ خبر داد.
 
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html